Gmina i Miasto Odolanów

  • Gospodarka »
  • Gospodarka odpadami komunalnymi »
  • Rejestr Działalności Regulowanej »

Zasady wpisu do gminnego rejestru działalności regulowanej

Przedsiębiorca, który zamierza odbierać odpady komunalne od właścicieli nieruchomości jest obowiązany do uzyskania wpisu do rejestru działalności regulowanej w gminie, na terenie której zamierza odbierać odpady komunalne od właścicieli nieruchomości. Wpisu do rejestru dokonuje się na pisemny wniosek przedsiębiorcy. 

Przedsiębiorcy odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości, którzy w dniu 1 stycznia 2012 r. posiadają zezwolenie Burmistrza Gminy i Miasta Odolanów na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości mogą wykonywać działalność w zakresie odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych bez wpisu do rejestru działalności regulowanej, w terminie do dnia 31 grudnia 2012 r.

Podstawa prawna

Art. 9b-9d ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005 r. Nr 236, poz 2008, z późn. zm.), art. 64-67 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2010 r. Nr 220, poz. 1447, z późn. zm.)

Wymagane dokumenty

Wniosek przedsiębiorcy o wpisanie do rejestru działalności regulowanej:

  1. Imię i nazwisko oraz adres zamieszkania lub nazwa i adres siedziby przedsiębiorcy ubiegającego się o zezwolenie;
  2. NIP i REGON przedsiębiorcy;
  3. określenie rodzajów odpadów komunalnych przewidzianych do odbierania od właścicieli nieruchomości. 

Ponadto do wniosku należy dołączyć:

  1. Oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.
  2. Dowód wniesienia opłaty skarbowej (opłata nie dotyczy podmiotu posiadającego w dniu 1 stycznia 2012 r. zezwolenie na odbiór odpadów komunalnych, wydane przez Burmistrza Gminy i Miasta Odolanów).

Miejsce złożenia dokumentów

Urząd Gminy i Miasta Odolanów, ul. Rynek 11, 63-430 Odolanów

Opłaty

Opłata za dokonanie wpisu: 50,00 zł (przedsiębiorcy, którzy w dniu 1 stycznia 2012 r. posiadają zezwolenie na odbieranie odpadów komunalnych, są zwolnieni z wnoszenia opłaty skarbowej za wpis do rejestru działalności regulowanej)

Wplata na rachunek bankowy Urzędu Gminy i Miasta Odolanów:

Bank Spółdzielczy w Dobrzycy O. Odolanów

Nr Konta: 33 8409 0001 0100 0228 2000 0005

Termin i sposób załatwienia

Organ prowadzący rejestr działalności regulowanej dokonuje wpisu przedsiębiorcy w terminie 7 dni od dnia wpływu wniosku o wpis wraz z oświadczeniem o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności gospodarczej, dla której rejestr jest prowadzony. Wpis jest dokonany z chwilą zamieszczenia danych w rejestrze.

A.G i P.S

Dokumenty do pobrania

  • Wniosek_o_wpis_do_rejestru Odolanów.rtf (RTF)
    • autor: Paweł Serafin, data: 2025-05-26
  • Oswiadczenie_do_wniosku_o_wpis_do_rejestru.rtf (RTF)
    • autor: Paweł Serafin, data: 2025-05-26
  • Rejestr działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie aktualny2024.pdf (PDF)
    • autor: Paweł Serafin, data: 2025-05-26
fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-06-15 13:59:02
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu netadmin