Gmina i Miasto Odolanów

Projekty finansowane ze środków Unii Europejskiej

Menu główne Strona główna

Banery

Deklaracja dostępności

Urząd Gminy i Miasta w Odolanowie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Urzędu Gminy i Miasta w Odolanowie.

Data publikacji strony internetowej: 2016-01-13. Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2020-08-03.

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Część zdjęć nie posiada opisu alternatywnego. Część dokumentów (np. pliki PDF) nie posiada warstwy tekstowej.

Oświadczenie sporządzono dnia: 2020-09-02.

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

Skróty klawiaturowe

Na niniejszej stronie internetowej dostępne są następujące skróty klawiszowe umożliwiające nawigację bez potrzeby używania urządzeń wskazujących (np. myszki):

  • 0 - wywołanie podstrony zawierającej niniejszą "Deklarację dostępności",
  • 1 - wywołanie strony głównej,
  • 2 - przejście do menu głównego,
  • 3 - przejście do treści strony,
  • 4 - wywołanie podstrony z mapą strony,
  • 5 - przejście do wyszukiwarki,
  • 9 - wywołanie strony kontaktowej.

Sposób użycia klawiszy dostępu jest zależny od posiadanego systemu operacyjnego:

  • Windows
    • Mozilla Firefox: Shift + Alt + litera/cyfra
    • Opera: Alt + litera/cyfra (wymagany stosowny dodatek np. Accesskey Shortcuts)
    • Edge / Internet Explorer: Alt + litera/cyfra a następnie Enter
    • Google Chrome/Brave: Alt + litera/cyfra
  • Linux
    • Mozilla Firefox: Shift + Alt + litera/cyfra
    • Opera: Alt + litera/cyfra (wymagany stosowny dodatek np. Accesskey Shortcuts)
    • Google Chrome/Brave: Alt + litera/cyfra
  • macOS
    • Safari: Ctrl + litera/cyfra
    • Mozilla Firefox: Shift + Ctrl + litera/cyfra
    • Opera: Ctrl + Alt + litera/cyfra (wymagany stosowny dodatek np. Accesskey Shortcuts)
    • Internet Explorer: Alt + litera/cyfra a następnie Enter
    • Google Chrome/Brave: Ctrl + Option + litera/cyfra

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Michał Walków, stevenash21@wp.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu +48 607 560 291. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej lub jakiegoś jej elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej lub jej elementu. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

Budynek Urzędu Gminy i Miasta w Odolanowie posiada parking przeznaczony dla petentów. Od strony parkingu znajduje się wejście z wjazdem przeznaczonym dla osób niepełnosprawnych, oraz drugie wejście od strony rynku nie posiadające wjazdu dla niepełnosprawnych. Budynek jest dwupoziomowy. Na parterze znajdują się ubikacje z dostępem dla petentów. Na 1 piętro prowadzą schody. Budynek nie jest wyposażony w windę.

Banery

Stopka

Urząd Gminy i Miasta Odolanów

Rynek 11
63-430 Odolanów
KONTAKT: tel. 62 733 15 81
fax 62 733 38 92

Godziny otwarcia:
poniedziałek 8:00 - 16:00
wtorek -piątek 07:00 - 15:00

e-mail: sekretariat@odolanow.pl
www.odolanow.pl

Elektroniczna Skrzynka Podawcza na platformie e-PUAP:
/UGIMODOLANOW/skrytka
/UGIMODOLANOW/SkrytkaESP 

NIP Urzędu  622 16 95 386
REGON Urzędu 000529516

NIP Gminy  622 27 31 888
REGON Gminy  250855127

Konto - Bank Spółdzielczy w Dobrzycy oddział Odolanów
33 84 09 0001 0100 0228 2000 0005

[obiekt mapy] Gmina i Miasto Odolanów
Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych współfinansowane ze środków Ministra Cyfryzacji