Usuwanie folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej” – realizacja w roku 2022
W nawiązaniu do ogłoszonego przez Narodowy Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie, programem dotyczącym „Usuwania folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej”, Gmina i Miasto Odolanów planuje złożyć wniosek o dofinansowanie, które umożliwi zorganizowanie nieodpłatnej zbiórki w/w odpadów dla rolników.
Mając na uwadze powyższe jesteśmy zobligowani do przeprowadzenia rozeznania rynku w zakresie ilości posiadanych przez rolników następujących typów odpadów: z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag.
Na podstawie zebranych informacji przygotowany zostanie wniosek o dofinansowanie do NFOŚiGW. W związku z powyższym nie będzie możliwości odebrania oraz utylizacji niezinwentaryzowanych wcześniej w/w odpadów pochodzących z działalności rolniczej!
Informację należy dostarczyć do dnia 20 sierpnia 2021 r. do godz. 15.00:
- osobiście do Sekretariatu lub pok. nr 2 w Urzędzie Gminy i Miasta Odolanów,
- drogą elektroniczną na adres: sekretariat@odolanow.pl,
- pocztą tradycyjną (decyduje data wpływu).
Program "Usuwanie folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej” jest finansowany ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
Więcej informacji uzyskać można w Urzędzie Gminy i Miasta Odolanów, ul. Rynek 11, pok. nr 2.
- data: 2021-07-05