Gmina i Miasto Odolanów

Ważne strony

Usuwanie folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej” – realizacja w roku 2022

W nawiązaniu do ogłoszonego przez Narodowy Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie, programem dotyczącym „Usuwania folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej”, Gmina i Miasto Odolanów planuje złożyć wniosek o dofinansowanie, które umożliwi zorganizowanie nieodpłatnej zbiórki w/w odpadów dla rolników.

Mając na uwadze powyższe jesteśmy zobligowani do przeprowadzenia rozeznania rynku w zakresie ilości posiadanych przez rolników następujących typów odpadów: z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag.

Na podstawie zebranych informacji przygotowany zostanie wniosek o dofinansowanie do NFOŚiGW. W związku z powyższym nie będzie możliwości odebrania oraz utylizacji niezinwentaryzowanych wcześniej w/w odpadów pochodzących z działalności rolniczej!

Informację należy dostarczyć do dnia 20 sierpnia 2021 r. do godz. 15.00:

- osobiście do Sekretariatu lub pok. nr 2 w Urzędzie Gminy i Miasta Odolanów,
-  drogą elektroniczną na adres: sekretariat@odolanow.pl,

-  pocztą tradycyjną (decyduje data wpływu).

 

Program "Usuwanie folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej” jest finansowany ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.

Więcej informacji uzyskać można w Urzędzie Gminy i Miasta Odolanów, ul. Rynek 11, pok. nr 2.

  • data: 2021-07-05

Dokumenty do pobrania

« wstecz