Gmina i Miasto Odolanów

Ważne strony

Menu główne Strona główna

Banery

Obowiązek składania deklaracji do Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków (CEEB)

Od 1 lipca br. każdy mieszkaniec lub zarządca budynku ma obowiązek złożyć deklarację do Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków (CEEB). W tym systemie informatycznym będą umieszczone informacje o rodzaju ogrzewania stosowanego w budynkach.

Na złożenie deklaracji obywatele mają czas:

  1. do 30.06.2022 r. - jeżeli Twój dom posiada źródło ciepła zainstalowane przed 1 lipca 2021 r.
  2. w terminie 14 dni od uruchomienia nowego źródła ciepła w nowo powstałych budynkach /lub wymianie starego źródła ogrzewania na nowe źródło ciepła, które zostało zainstalowane po 1 lipca 2021 r.

W jaki sposób można złożyć deklarację ?

  • w formie elektronicznej, czyli przez Internet: https://zone.gunb.gov.pl/
  • w formie papierowej - wypełniony dokument można złożyć w Urzędzie Gminy i Miasta Odolanów (I piętro, pokój nr 12) lub wysłać pocztą.

Formularze deklaracji dostępne w Urzędzie Gminy i Miasta Odolanów (I piętro, pokój nr 12) lub na stronie internetowej CEEB:

  • Formularz A – budynki i lokale mieszkalne

https://www.gunb.gov.pl/sites/default/files/pliki/dokumenty/deklaracja-a-03.11.2021.pdf?572

 

  • Formularz B – budynki i lokale niemieszkalne                                                                                                                                                                                                                                                                                                           https://www.gunb.gov.pl/sites/default/files/pliki/dokumenty/deklaracja-b-03.11.2021.pdf?236

Celem złożenia deklaracji jest pozyskanie rzetelnych i wiarygodnych informacji od mieszkańców na temat używanych źródeł ogrzewania swoich domów oraz stosowanego opału. Zebranie tych informacji w jedna bazę, pozwoli podejmować skuteczne działania mające na celu poprawę jakości powietrza.

Banery

Stopka

Urząd Gminy i Miasta Odolanów

Rynek 11
63-430 Odolanów
KONTAKT: tel. 62 733 15 81
fax 62 733 38 92

Godziny otwarcia:
poniedziałek 8:00 - 16:00
wtorek -piątek 07:00 - 15:00

e-mail: sekretariat@odolanow.pl
www.odolanow.pl

Elektroniczna Skrzynka Podawcza na platformie e-PUAP:
/UGIMODOLANOW/skrytka
/UGIMODOLANOW/SkrytkaESP

Inspektor Ochrony Danych Osobowych 
Mateusz Feckowicz
Telefon 62 620 08 69
e-mail: mateusz.feckowicz@odolanow.pl 

NIP Urzędu  622 16 95 386
REGON Urzędu 000529516

NIP Gminy  622 27 31 888
REGON Gminy  250855127

Konto - Bank Spółdzielczy w Dobrzycy oddział Odolanów
33 84 09 0001 0100 0228 2000 0005.

[obiekt mapy] Gmina i Miasto Odolanów
Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych współfinansowane ze środków Ministra Cyfryzacji